07.01.2014

Things we love





Nyhet på CRUSH denne våren er CHLOÈ.
Jeg gleder meg som et lite barn…

















Bluse og skjørt fra Isabel Marant. 








Vakre blomster.









BOYFRIEND JEANS.
Jeg bor i jeans og er svært kresen når det gjelder passform, kvalitet og vask.
Mine favoritter kommer fra FRAME (jeg har alle vaskene;)
Som regel ender jeg opp i skinny jeans, men
boyfriend varianten er et godt alternativ når du ønsker en litt mer avslappet bukse.
Jeg liker at denne ikke er veldig løs og at baklommene ikke er langt nede på låret.
Det viktigste med jeans er jo  tross alt at de gir en fin rumpe.
Vi har fått inn ny levering av denne modellen og har den nå i to ulike blå vasker, samt
en perfect sort.

Ta kontakt hvis du trenger hjelp med valg av størrelse.





Modellen Nadja Bender på sykkel i Paris etter Chanel sin  visning.
Hun har på seg vintersko fra Isabel Marant.
Årets modell er dessverre helt utsolgt, men jeg er sikker på at det kommer
en fin variant til neste vinter.






"DRESSING WELL IS A FORM
OF GOOD MANNERS"
-TOM FORD



I dag kom denne blazeren i tweed fra Isabel Marant.









Look we love!







Vårens fineste kåpe kommer fra Isabel Marant.

Pinocchio teppet fra HAY er lansert i ny farge; PINK.
Prisen for Ø90 er 1999,-
Teppet er i 100% ull.
Jeg elsker fargene og formen.


Her i fargen MULTI. Denne har vi på gutterommene hjemme og er veldig fornøyd med kvaliteten. Etter 3 år er de like flotte.