27.10.2013

Today we love


Bestlite pendel, Kubus lysestake og Royal Copenhagen.
Tre favoritter.







Denimskjorte fra GANNI.


Denne ullkåpen fra GANNI. Vi har igjen to stykker i størrelse Medium.





Følg oss gjerne på instagram.





Jeg elsker sushi og den blir enda litt bedre når den serveres på serviset til Royal Copenhagen.





Kom innom oss og ta serviset i nærmere øyensyn. Du kan også få med deg den 
flotte katalogen hjem.





Kaffe holder meg gående i en travel hverdag. I Haugesund er vi så heldige å ha Totalen kafé som lager den beste kaffen. En favortitt er deres mocca (jeg er like avhengig av det søte), men i det siste har jeg fått smaken på aeropress. Smaker fantastisk!






Kiss Mix fra Eve Lom. Tilfører leppene fuktighet og pleie - et MUST for alle.
Kiss Mix gir beskyttelse mot skadelige UV stråler om sommeren, og bitende kulde om vinteren.
Inneholder sinkoksid som pleier tørre lepper, mens menthol avkjøler og frisker opp.
Bruk den over leppestiften for økt glosseffekt.

HUSK AT VI SENDER TIL HELE LANDET!





Det er tid for levende lys. Invester i en klassiker som denne.
Kubus lysestake 1100,-





Illumsbolighus i København har denne flotte utstillingen med GUBI og Aiayu.
Legg merke til sofabordet som akkurat er lansert av GUBI. I bakgrunnen kan du også skimte min favoritt knagg; Matégot fra GUBI. For ikke å glemme sofaen Bonaparte som er designet av Gubi Olsen - den er helt perfekt! Alt sammen får du på CRUSH.




Hedvig Opshaug i mine favoritt jeans fra FRAME.